Ford Power Stroke Nation banner
4,141 - 4,160 of 4,165 Posts
Discussion starter · #4,141 ·
Ik ben een ander draadje begonnen - ik ben verbijsterd door mijn rare L99

Discussion starter · #4,142 ·
Ik haat domme mensen! Serieus! Vooral als je verdomd goed weet hoe het had moeten gaan.

Nieuwe pigtail gekocht voor het Beest. Het eerste wat die trut had moeten doen, was controleren of de pigtail-stekker paste voor het beoogde gebruik. Maar deed ze dat? Neeeee - - -

Prachtig werk om de kabelboom uit elkaar te halen, schoon te maken, opnieuw te omwikkelen met nieuwe draadboom en dergelijke; verlengdraden op de kabelboom gesoldeerd en gemarkeerd, en alles netjes en opgeruimd ingepakt.

En de verdomde stekker was niet goed.

ARRGHHH! Ik ga die trut ontslaan - nee, echt - nog één keer verprutsen . . .

• Love
Reactions: scotty.vincent
Discussion starter · #4,146 ·
Ik haat domme mensen! Serieus! Vooral als je verdomd goed weet hoe het had moeten gaan.

Nieuwe pigtail gekocht voor het Beest. Het eerste wat die bitch had moeten doen, was controleren of de pigtail-stekker paste voor het beoogde gebruik. Maar deed ze dat? Neeeee - - -

Prachtig werk om de kabelboom uit elkaar te halen, schoon te maken, opnieuw te omwikkelen met nieuwe draadboom en dergelijke; verlengdraden op de kabelboom gesoldeerd en gemarkeerd, en alles netjes en opgeruimd verpakt.

En de verdomde stekker was niet goed.

ARRGHHH! Ik ga die bitch ontslaan - nee, echt - nog één keer verpesten . . .
Klinkt zoveel beter als je in je zwaard valt dan wanneer ik het doe. Ik heb veel van je te leren!

• Haha
Reactions: Jax
Je kunt niemand ontslaan die gratis werkt.
Soms zijn de vrijwilligers de best betaalde mensen van de ploeg en weten ze minder.

• Haha
Reactions: Jax
Discussion starter · #4,149 ·
Oké, update - Deze airconditioning begeeft het al een paar jaar. Die pigtail is een echte Motorcraft, gekocht bij de lokale Ford-dealer.

Met andere woorden, de pigtail-stekker is sinds de aankoop waardeloos. Je kunt Ford niet eens meer vertrouwen.

Maar de airco werkt en hij jaagt je uit de truck.

Oké, update - Deze airco is er al een paar jaar mee gestopt. Die pigtail is een echte Motorcraft die bij de lokale Ford-dealer is gekocht.

Met andere woorden, de pigtail-stekker is al sinds de aankoop waardeloos. Je kunt Ford niet eens meer vertrouwen.

Maar de airco werkt en jaagt je uit de truck.
Heb je de Range Mod-klep geĂŻnstalleerd om te voorkomen dat het hete water door de kachelradiator circuleert terwijl de airco op MAX of UIT staat? Dat heb ik eerder deze week gedaan en..... ik DENK dat het de airco in de truck kouder heeft gemaakt.... de enige manier om te weten of het mijn medicijnen zijn die me opvliegers geven of de omgeving, zou zijn geweest als ik een temperatuurmonster had genomen, anders weet ik niet of het een verschil heeft gemaakt. Ik weet zeker dat je daar waar je bent, het vrij snel zou merken, zo heet als het daar wordt.

Discussion starter · #4,151 ·
Heeft u de Range Mod-klep geĂŻnstalleerd om te voorkomen dat het hete water door de verwarmingskern circuleert terwijl de airconditioning op MAX of OFF staat? Ik heb het eerder deze week gedaan en..... ik DENK dat het de airconditioning in de truck kouder heeft gemaakt.... de enige manier om te weten of het mijn medicijnen zijn die me opvliegers geven of de omgeving, zou zijn geweest om een temperatuurmonster te nemen, anders weet ik niet of het een verschil heeft gemaakt. Ik weet zeker dat u, waar u bent, het vrij snel zou merken, zo heet als het daar wordt.
Nee, ik heb het geëvalueerd en besloten om te gaan met een eenvoudige inline handmatige klep. Goedkoop, gemakkelijk, zet hem half mei uit en weer aan ergens in september of oktober.

• Like
Discussion starter · #4,152 ·
We zeggen het nooit vaak genoeg, dus ik zeg het nogmaals --

DANK Uaan jullie allemaal hier. Jullie hebben me zo enorm geholpen, me over mijn truck geleerd en ik had hem niet zonder jullie kunnen herbouwen.

Discussion starter · #4,153 ·
  • Like
Dit overwegende voor mijn PVC - gedachten? Iets beters?

View attachment 210629
Ik overweeg iets soortgelijks, omdat ik niet wil dat de olienevel terug in mijn systeem komt. Na het vervangen van door olie gezwollen laarzen, het schoonmaken van de intercooler en de rotzooi die het veroorzaakt, heb ik de doghouse-modificatie naar de open lucht gedaan. Niet de beste imho, maar een catchcan zou ook mijn oplossing zijn. Ik kijk ook naar Jax.

Discussion starter · #4,157 ·
Alles met een levenslange garantie.

• Like
Ik overweeg iets soortgelijks, omdat ik niet wil dat de olienevel terug in mijn systeem komt. Na het vervangen van door olie gezwollen laarzen, het schoonmaken van de intercooler en de rotzooi die het veroorzaakt, heb ik de doghouse-mod gedaan voor open lucht. Niet de beste imho, maar een catchcan zou ook mijn oplossing zijn. Ik kijk ook naar Jax.
Bekijk het kanaal van Custom Works op YouTube voor zijn oplossing. Ik zou me zorgen maken over de volumebegrenzing van het Amazon-product en de waarschijnlijke beperking van de grootste slanginvoer in de can. Ik vind de geanodiseerde aluminium afwerking, die wordt getoond, wel mooi.

Discussion starter · #4,159 ·
Goedemorgen, PSN!

Had een startprobleem. Verdorie, als ik hierheen zou komen en het zou vragen. . . . Bleef verschillende dingen proberen. "Iets" trok de batterijen leeg. Ik laadde ze volledig op voor elke poging.

Heb per ongeluk de lader op 100A laten staan toen ik het huis in ging voor meer koffie en een bio-pauze. Even rondgehangen en was na ongeveer 40 minuten weer buiten. . . Oei!

Beest sloeg aan en startte als normaal. Ik heb een slechte batterij . . .

• Like
Goedemorgen, PSN!

Had een krukas-niet-start. Verdomd als ik hierheen zou komen en het zou vragen. . . . Bleef verschillende dingen proberen. "Iets" trok de batterijen leeg. Ik heb ze voor elke poging volledig opgeladen.

Heb per ongeluk de oplader op 100A laten staan toen ik het huis in ging voor meer koffie en een plaspauze. Even rondgehangen en was na ongeveer 40 minuten weer buiten. . . Oei!

Beest sloeg aan en startte als normaal. Ik heb een slechte batterij . . .
Ik heb de mijne op een NOCO-onderhouder en vind dat het probleem met de langzame/geen krukas is opgelost, al is het maar tijdelijk voor nu. Mijn batterijen zijn nu 3+ jaar oud, dus het is tijd voor vervanging. Ik probeer gewoon het meeste uit mijn geld te halen. Costco/Interstate-vervangingen zijn de plek waar ik naartoe ga voor nieuwe.

Blij dat je het probleem hebt gevonden, Jax.

4,141 - 4,160 of 4,165 Posts