Ford Power Stroke Nation banner

1 - 9 of 9 Posts

·
Hells coming with me
Joined
·
315 Posts
Discussion Starter #1
What do you guys think
Old All terrains on alcolas

New Swampers on idk what the rims are called



 

·
Haters Gonna Hate
Joined
·
5,869 Posts
cut them pipes down to about 3-4" over cab height and the whole ride would look alot better... i like the mudders, bfg's are a joke
 

·
Registered
Joined
·
159 Posts
Lol those stacks. The mud tires definately.
 

·
Registered
Joined
·
257 Posts
The rims are what are called hurricane wheels, they were popular on alot of 70's trucks.
 

·
Strokin'
Joined
·
113 Posts
Had those same swampers. looks like 35's? good tires but i got sick of the noise and they wore out way to fast. the bfg all-terrains are good tires, just not a mud tire. truck looks good.
 

·
Registered
Joined
·
782 Posts
OMG stacks are aittle tall :pointlaugh: swampers look good tho
 

·
Hells coming with me
Joined
·
315 Posts
Discussion Starter #9
there actually 33s and they are pretty loud but im used to it already
 
1 - 9 of 9 Posts
Top