Ford Power Stroke Nation banner

Superchips Gold chip?

25K views 32 replies 15 participants last post by  Daryn  
#1 ·
Ik denk dat het een #1200 gouden Superchip is, gewoon een plug-and-go chip. Had er een in mijn 2000 7.3 en het werkte feilloos, al mijn vrienden bleven van tuner wisselen en ermee rommelen, maar de kleine gouden chip werkte geweldig, hij ging met de truck mee toen ik hem verkocht, nu heb ik weer een 7.3 opgepikt en ben op zoek naar een chip en ik hoor nooit iets over de kleine gouden chip? Was er iets mis mee? Of is er gewoon zoveel beter spul nu dat ze verouderd zijn? Ik wil niet veel tijd besteden aan het rommelen met chips en verschillende afstellingen, ik wil gewoon plug and go, Is het een slecht idee om er een te proberen te vinden?

#2 ·
Verspil je zuurverdiende geld niet aan dat ding. Koop een op maat gemaakte chip en je zult veel gelukkiger zijn. Om nog maar te zwijgen van het feit dat je hem opnieuw kunt laten afstellen als je power adders toevoegt. Probeer dat eens met de gouden chip.

#12 ·
Verspil je zuurverdiende geld niet aan dat ding. Koop een op maat gemaakte chip en je zult veel gelukkiger zijn. Om nog maar te zwijgen van het feit dat je hem opnieuw kunt laten afstellen als je power adders toevoegt. Probeer dat eens met de gouden chip.
Zoals je hebt gezien, Bill bij php en herafstemmen van die chips.

#3 ·
Koop een 6-standen chip van een van de leveranciers hier. Aangepaste afstellingen, kan niet misgaan. Het enige wat je hoeft te doen is je contacten op je PCM schoonmaken, de chip insteken en gaan. Makkelijk. Plus, als je een aanpassing van je afstellingen nodig hebt, hoef je alleen maar met de leverancier te praten en ze zullen het voor je oplossen.

#5 ·
Als je geĂŻnteresseerd bent, bieden we aangepaste tunes aan op de oude S/C Gold-chips. Een standaard tune kost $25,00 en een aangepaste tune kost $50,00. Laat het me weten als dit iets is dat je wilt proberen.

Zorg goed voor jezelf.
Zetten jullie toevallig je tunes op de zwarte superchips? Ik kan het onderdeelnummer opvragen als dat helpt.

#8 ·
Het is een superchip-tuner, ik ging ervan uit dat jullie het over tuners hadden, aangezien ze volgens mij alleen dat maken

#9 ·
Image

Image

#13 ·
Ah... you've got a 1705. We were talking specifically about the "chips", not programmers. Unfortunately, we can't do anything with those. I'm sorry. :(

Take care.
Thats what I figures, but I was hoping some way, some how I could get some REAL tunes on there :(

#18 ·
Een defecte PCM komt van tijd tot tijd voor. Als je de aard van de connector, de hoeveelheid trillingen die de truck ondergaat, oxidatie en andere verontreinigingen die zich op de connector afzetten, en gewoon de leeftijd in overweging neemt, houden ze het nog steeds opmerkelijk goed vol. In de loop der jaren hebben we een paar chips moeten vervangen en een paar connectoren opnieuw moeten vertinnen, maar over het algemeen zijn ze goed geweest.

#28 ·
Een geknapte PCM komt van tijd tot tijd voor. Als je de aard van de connector, de hoeveelheid trillingen die de truck ondergaat, oxidatie en andere verontreinigingen die zich op de connector afzetten, en gewoon de leeftijd in overweging neemt, houden ze zich nog steeds opmerkelijk goed. In de loop der jaren hebben we een paar chips moeten vervangen en een paar connectoren opnieuw moeten vertinnen, maar over het algemeen zijn ze goed geweest.
Kun je nog iets doen met de gouden superchip? Ik heb er twee en ik wil het bestand van een van de twee halen. Ik heb net een Hydro-chip gekocht en de huidige bestanden die geladen zijn, presteren niet eens in de buurt van hoe de superchip het deed. Mijn superchip was op maat afgesteld op mijn truck op een Dyno. Alle hulp wordt gewaardeerd.

#20 ·
Hallo allemaal. Nieuw lid, lange tijd meelezer. Ik ben dol op deze site! Mijn vraag is: "Kan de Gold-chip opnieuw worden geprogrammeerd om in een ander voertuig te werken?" Ik heb er een die oorspronkelijk in mijn '99 Powerstroke zat en wil hem graag in mijn '02 (7.3) plaatsen. Bedankt op voorhand.
Ja, maar alleen PHP kan ze opnieuw branden.

#32 ·
Als zij het niet doen, betwijfel ik of iemand anders het doet.

Je zou altijd een middelbare scholier kunnen vinden die goed is in het hacken van computers