Ford Power Stroke Nation banner

1 - 12 of 12 Posts

·
Banned
Joined
·
2,283 Posts
Re: For all you Gaugw whores

LMFAO!

i think that is really for a Aussy truck isnt it?

OMG, now Joe is gonna have 19 gauges!!!!!!
 

·
OBS junkie
Joined
·
8,250 Posts
Re: For all you Gaugw whores

It's got the banks six gun in it, you know it's going to be more powerful!
 

·
Super Moderator
Joined
·
3,396 Posts
Re: For all you Gaugw whores

Now if you used the SPA TECHNIQUE line of gauges you could double that number.
 

·
<<< THE GAUGE WHORE...
Joined
·
12,082 Posts
Re: For all you Gaugw whores

Its ON ITS WAY!!!...LOL not really but...
 

·
<<< THE GAUGE WHORE...
Joined
·
12,082 Posts
Re: For all you Gaugw whores

Maybe your passenger can help monitor egt's
:gayfight:


:D

Why's that? The EGT gauges never showed anything out of the ordinary... :blah:
 

·
Registered
Joined
·
817 Posts
Damn, where's the OBS version?

Joe's gonna be teaching Joseph to read the gauges now. "When it hits 1250, start counting, and tell me when you get to 30"...

Regards,
Michael Pliska
 

·
Who is Obama?
Joined
·
1,779 Posts
LOL!:hehe:

When are the going to come out with guage pods so that the people in the back can see? I need some of those
 
1 - 12 of 12 Posts
Top